wtorek, 15 czerwca 2010

popoludniowa drzemka :)

dzisiaj bylam z mamusia spotkac sie z innymi baby i pogawedzic :) spotkalam tam koleznke Emme i Ane i Michala i Oliviera i Usina :))) wszyscy mnie podziwiali, bo trzymalam wysoko glowke i patrzylam na okolo moimi wielkimi oczami :0 powtarzali ze jestem nad wyraz silna dziewczyna nas swoj wiek...cheche...
no i waze juz 4550gr i jestem 56 cm dluuga :)


wczoraj tak sie juz wyginalam i skakalam i wiercilam, ze mamcia juz nie wytrzymala i puscila mnie na podloge - powiedziala, ze jak chce isc to mam sobie isc!...hmmm ale to nie jest takie proste jak myslalam....


2 komentarze:

  1. emilko rosniesz jak na drozdzach.babcia i dziadek bardzo sie ciesza ze jest taka duza i zdrowa.juz niemozemy sie doczekac kiedy cie zobaczymy.calujemy cie mocno. rosnij zdrowo wnusiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrowienia dla prześlicznej Emily od Deniza:)

    OdpowiedzUsuń