sobota, 19 grudnia 2009

Moje pierwsze xmas party :)



Hallo :)

hehe....i co wy na to? czyz mamcia nie wylada uroczo?
wczoraj bylismy na xmas party :) Byly wszystkie panie i panowie i ciocie, ktore pracuja z mamusia. Bylismy w jakims dziwnym miejscu, gdzie tak smiesznie mowili ( w jezyku, ktorego nie slyszalam wczesniej) i jedlismy przepyszne jedzenko - rybka to chyba byla i jeszcze cos dziwnego i pyszne lodziki wsunelysmy na koniec imprezy......


a potem mi juz bylo tak nie wygodnie, ze postanowilysmy z mamcia isc do domu...

No i poszlismy sobie....tatki nie bylo, bo tez byl na takiej swiatecznej imprezie, to postanowilam poszalec za nim mama zasnie i tak szalalam, ze mamcia mnie widziala po raz pierwszy przez brzuszek!! Tatus nie byl zadowolony chyba, bo znowu przegapil moje fikusy, ale ja to tak specjalnie robie :) szaleje jak tatki nie ma - a jestem grzeczna dziewczynka tatusia jak on jest kolo mnie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz