czwartek, 21 stycznia 2010

Mam 7 miesiecy!!! (w brzuszku)



Hallo wszystkim :)
Skonczylam dzisiaj 28 tygodni :)
Jestem juz calkiem, calkiem.... robie sie coraz bardziej tlusciutka...otwieram juz oczka (kto sie zaklada jakiego beda koloru???)
oddycham juz tez calkiem, calkiem :) coraz lepiej mi to wychodzi :)

Wczoraj bylismy u pani doktor, co mnie troche podotykala i powiedziala mamci, ze jestem glowka w dol (zdradzila moja tajemnice! - do tej pory tatko gadal do mojego brzuchorka, a ja mialam ubaw hihihi) ( a teraz mi prosto do uszka gada!)
A dzisiaj to byl dziwny dzien - wstalysmy z mamcia wczesnie rano (znowu!!) , nic nie jedlismy, bo mamcia mowila ze nie mozemy nic jesc....i potem kuli mamcie az 4 razy - ja nie wiem jak ona to znosila, bo to okropne uczucie bylo! aaa i jeszcze wypilismy wiaderko okropnej pomaranczowej orenzadki!!! nie powiem, zeby mi sie to podobalo - glodna bylam strasznie!!!!!!!! kopalam na wszystkie strony i sie wiercilam, bo myslalam, ze dadza mi cos jesc, ale nic......uff....okropne!

no i jeszcze jedno....w koncu mamcia mowi o jakis zakupach dla mnie! juz sie nie moge doczekac :)) podobno ma juz liste! yey...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz