niedziela, 31 stycznia 2010

hallo - tu Emily :)

To znowu ja :)nie odzywam sie za czesto, bo tatus nie robi nam ostatnio zdjec i mamcia nie ma co tu wrzucac!
aa ja chce wam powiedziec, ze juz jestem naprawde duza - mam coraz mniej miejsca w tym maminym brzuszku :) jak sie ruszam to juz mnie widac na zewnatrz!!
Tutas przywiozl mi od babci Ewy i babci Uli pelno niespodzianek w sobote!!! bede sliczna zaraz jak tylko wyjde!
mama powtarza, ze cos czuje, ze bede mala, rozpieszczona ksiezniczka hehehe...no ja tam nie wiem.......
tatus przywiozl mi tez bajeczki i czyta mi je teraz codziennie - jest w niej pelno zwierzatek i warzywek i owockow co gadaja i dzieci z roznymi przygodami....

A zakupow dalej nie zrobili - ja nie wiem na co oni czekaja, ale oprocz pieknych kreacji to ja nie mam gdzie spac ani czym jezdzic ani smoczusiow nie mam...nic....mama obiecuje, ze zalawimy wszystko w przyszlym tygodniu.....no to czymam ja za slowo!
papapa......





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz