sobota, 28 listopada 2009

5 miesiecy!

Hallo :)

Dawno nic nie pisalom :) a tyle sie wydarzylo! mam juz 20 tygodni i 3 dni. Waze 225 gr i jestem jakies 16cm dlugie :) slysze juz mamci i tatki glos (i wszystkie inne na okolo:)), nauczylem sie tez ssac paluch i dotykam swojej buzki czasami....znaczy teraz wiem, ze ja dotykam i czuje jaki jestem mieciutki :)
Poza tym - mamcia i ja chodzimy co sobote rano w jakies dziwne miejsce i sie duzo wyginamy.
Musze powiedziec, ze mi sie to nawet podoba - bo mam jakby wiecej miejsca i powietrza :)
a najbardziej z tego podoba mi sie jak juz na koniec lezymy sobie tylko ja i mamcia.....
Tak sie wlasnie wyginalismy z mamcia dzisiaj....mowie wam super zabawa!








1 komentarz:

  1. Hej!
    Widzę, że będziecie bardzo wysportowani. Cieszymy się, że dobrze się czujecie i rośniecie.

    Ciocia Moncia bardzo dziękuje Tobie Kochanie, Twojej mamusi i Twojemu tatusiowi za śliczną karteczkę i za pamięć. Aha no i tak sobie myślę, że te marzenia o tych przystojniakach z kartki to na pewno się nie spełnią :-))

    Buziaczki dla Waszej Trójeczki :-)

    OdpowiedzUsuń