sobota, 7 listopada 2009

Jak na imie?



Dobry wieczor wszystkim :)
Uznalem/lam, ze w te zimne, wietrzne i ciemne wieczory przesle wam troche cieplego usmieszku :)
Dawno nie pisialem/lam, bo troche nudno u mnie....nic sie nie dzieje....rosne sobie i tyle..

Dlatego po krotkiej rozmowie z mamcia, postanowilismy, ze moze pomozecie nam wybrac dla mnie imie...Mamcia i tata sie nie moga dogadac jak na razie....
Dokladnie za miesiac - 7 grudnia - bede mial/a kolejne zdjecie...moze wam nawet pokaze juz czy jestem chlopcem czy dziewczynka hehe...
dlatego jak ktos ma pomysl na moje imie - niech wrzuca swoje komentarze, a my je z macia i tatkiem przeanalizujemy i moze nawet jakies wybierzemy :)

Jak na razie mamy pomysly na moje imie to:
dziewczynka :)
- Pola (imienieny w tatki urodziny - 23.09!!!)
- Zoe (czyta sie Zoi)
- Chloe (czyta sie Kloi)

chlopczyk :)
- Noah (Noa)
- Jasiu
- Zac (Zak)
- Dawid

Tatko nie ma specjalnie pomyslow - uparl sie na Katarzyne i Michala...i powiedzial, ze wiecej nie bedzie wymyslal.....("no ewentualnie Karolina" powiedzial) :)

No to tyle....ja tam sam/a nie wiem....nie chce skonczyc z jakims dziwacznym imieniem, zeby sie ze mnie w szkole nie smiali! (bo chyba pojde do szkoly nie?)

Dzisiaj wieczorkiem tatko ma mi poczytac bajeczki ...... obiecal....no to czekam....

7 komentarzy:

  1. A moze Eugeniusz? Geniu zdrobniale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem czy bys byl taki szczesliwy z Gieniem tatusku!
    poza tym male napisalo, ze nie chce miec klopotow w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy przyszla babcia tez moze dac propozycje imienia. Dla dziewczynki Natalka,Paulinka,Agatka, Kalinka, Otylka. A dla chlopczyka Mateusz, Maksymilian,Daniel, Marcin, Dawid, Szymon, Kacper

    OdpowiedzUsuń
  4. A ciocia zaproponuje:
    Dla dziewczynki: Lenka
    Dla chłopczyka: Jaś (brzmi czadersko).
    Pozdrowienia dla ślicznej Mamusi i dla Ciebie Kochanie (tam w brzuszku).
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. babcia jeszcze znalazla dla ciebie pare ciekawych imion .dla dzweczynki Amelka, Gabrysia, Nataszka, Martynka. Wiktoria i Weronika. a dla chlopczyka Bartlomiej, Krystian, Konrad, Lukasz , Filip .

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja to tu napisze jeszcze raz, bo wczesniej nie tam gdzie trzeba napisalem :(

    Chloe, Kathy/Katie/Kate, Emma, Lisa, Emily, Judy, Lena, Michelle, April, Heather, Melanie, Amy, Nicole.

    Matthew/Matt, Mike, Zac, Nick, Chris, Sean, Nathan, Jake

    z polskich trudno wybrac, bo oprócz Kuba i Julia to nie ma nic ciekawego... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekujemy wszystkim za propozycje - babci Uli i cioci Monci i wujcia Jakuba:)
    wezmiemy wszystkie pod uwage!
    buzka z brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń