środa, 4 listopada 2009

Kolejny tydzien...



hello.....no i mam juz 17 tygodni.....paluszki mi sie rozdzielily.... nie sa juz jak rybie pletwy, takie dziwne :) robie sie tez tlusciutki :) i wiecie co....brwi i rzesy mi rosna!!! juz nie jestem takie lysowate!!
hahaa i mam juz pazurki....miniaturowe pazurki.....waze ok 100gr i jestem jakies 11 cm dlugie!!!
git nie? slysze tez coraz wiecej glosow - jak mamcia rozmawia z jakimis babami calymi dniami i tatusia slysze tez czasami.....zwykle wieczorem jak mi sie juz chce bardzo spac :( puka do mnie i zawsze sie pyta co robie :) a co ja tu moge robic?? na razie polykam wode i ja wypluwam i siusiam.... i spie oczywiscie....troche fikam - cwicze koziolki poki moge :) bo cos czuje, ze juz nie dlugo bedzie cisano w moim woreczkowatym domku!
mokra buzka dla wszystkich :)

2 komentarze:

  1. Chloe, Kathy/Katie/Kate, Emma, Lisa, Emily, Judy, Lena, Michelle, April, Heather, Melanie, Amy, Nicole

    Matthew/Matt, Mike, Zac, Nick, Chris, Sean, Nathan, Jake

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki braciszku :)
    na pewno wezmiemy je pod uwage.
    jak ci jakies polskie ciekawe przyjda do glowy to dorzuc :)

    OdpowiedzUsuń