wtorek, 20 października 2009

I dalszy......



Po moim drugim zdjeciu - w nagrode, ze roslem/lam duze i piekne :) poszlismy na moja pierwsza imprezke :)) To bylo mojej cioteczki Oli i wujka Rafcia weselicho!
Po raz pierwszy tanczylem/lam i spiewalem/lam glosno :) Bardzo duzo ludzi, ktorych nigdy wczesniej nie slyszalem/lam dotykalo mnie (znaczy brzusia mojej mamy) - nawet mi sie to podobalo :) Bylo duuuuzo pysznego jedzonka, ale zmeczylem sie szybko i chcialem/lam zeby mama juz poszla spac - dlatego fikalem/lam ile sie da, zeby poszla sie polozyc. I nawet sie udalo... Tylko potem przyszedl tatus i zaczal sie rozpychac na lozku (i spychac nas z niego!) i chrapal glosno i nie moglismy z mamcia zasnac!!
Ale zabawa byla superowa i cos czuje, ze bede maly imprezowicz :) chacha :)



1 komentarz:

  1. no! dopracowane te koncowki, juz myslalam ze zakladacie syna na 100% :D

    OdpowiedzUsuń