wtorek, 25 maja 2010

Moja pierwsze wyjscie w sukience :)

Halo, halo :)
dzisiaj jak mozecie wszyscy zobaczyc, bylo moje pierwsze wyjscie jako mala dama :)
mamcia ubrala mnie w jedna z tysiaca pieknych sukienek, jakie wisza w mojej szafie hehehe...
no i musze powiedziec, ze nie wiem czy ja wloze jeszcze raz, bo ja rosne i rosne....
dzisiaj poszlysmy z mamcia w takie miejsce, gdzie sie spotykaja dzieci i mamcie i sobie gadaja o pierdolach....ja sobie pogadalam z kolezankami o tym ciezkim zyciu....jak mi sie pierdzi i beka i brzuszek mnie skreca i jak lubie plywac w wodzie i jak mamusia mnie myje pod kranem...wszystko im opowiedzialam...hehehe
potem taka mila pani mnie zwazyla i wiecie co.......waze juz 4070gr!!!!!!!!!!!
no....to na dzisiaj tyle....mamy jeszcze kilka fotek w zapasie...takze na razie :)





1 komentarz:

  1. No urocza królewna. Ślicznie wygląda. A jaka babcia szczęśliwa. Emilka już duża dziewczyna i super pozuje do zdjęć. Śliczna minka na drugim zdjęciu od góry. Wygląda na to, że jest bardzo zadowolona.
    Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń