wtorek, 18 maja 2010

mam juz 1 misiac!


halo wszystkim!
wiem, wiem bardzo dawno sie nie odzywalam, ale nie wiem czy wiecie - to mamusia musi pisac to co ja chce powiedziec - a niestety mamusia nie ma wolnych rak, bo ja uwielbiam sobie w nich siedziec :)...... na mamusi sie najlepiej spi hehe - ona to jest najlepsza podusia pod sloncem......
tatus za to i babcie to najlepsze spiewaki hehee....
jutro koncze juz 1 miesiaczek na tym swiecie - podoba mi sie nawet, chociaz wczoraj jakas stara baba mnie zaatakowala igla!!!!! jak sie rozdarlam to mowie wam...... mamcia mi potem poszeptala, ze to wazna szczepionka - ja tam nie wiem, ale przyjemne to nie bylo i wiecej nie chce!!!!
poza tym wyskoczyly mi jakies krosteczki na buzi i wloski mi sie wycieraja - przechodze transformacje hehe. Wcinam tez coraz wiecej mleczka - i z cycuszkow i z butelki...bede duuuuza.....
kupeczki sa tez coraz ciekawsze :)mamcia ma zabawe z przebieraniem mnie i myciem mojej dupci w umywalce.....
no i tak nam plynie dzien za dzionkiem :)
tatke widze tylko wieczorkiem i czasami wczesnym rankiem, ale zawsze mamy super zabawe razem :)
no to chyba tyle....tatko wrzuci jakies nowe foty pewnie...
to buzka

1 komentarz:

  1. NO Emilko!
    Trzeba przyznać, że śliczna z Ciebie dziewczynka i już taka duża. Rośniesz jak na drożdżach chyba to mleczko to musi Ci bardzo smakować.
    Z okazji pierwszego miesiączka życzymy Ci dużo zdróweczka.
    Buziaczki dla Ciebie, rodziców i babci Uli, która się w ogóle nie odzywa :-)

    OdpowiedzUsuń