czwartek, 29 kwietnia 2010

mam juz 10 dni :)

hallo wszystkim :)
jak sie macie...??
bo ja coraz lepiej...nie powiem....... te 10 dni byly dosyc ciezkie dla mnie...wiecie...troche za duzo tych nowych doswiadczen!!!!! twarze, odglosy....niektore rozpoznaje, ale niektore to calkiem nowe i dziwne!
no to troche o mnie :)
rosne i rosne..... w poniedzialek juz mialam 2 kilosy i 94 dkg! (mysle ze dzisiaj to juz bede ponad 3 kilosy, bo w nocy zjadlam duuuuuuuuuuuuuuzo maminego mleczka!
uwielbiam robic kapu, kapu....woda to moje druga natura.... :)cos czuje, ze jakos to wykorzystam w przyszlosci :)
nie lubie za to zimna...takze dre sie w nieboglosy jak mnie wyciagaja z tej kapieli i zaczynaja ubieranie....chociaz czasami jak mi mamusia robic masazyk z oliwki, a tatus spiewa smieszne piosenki i gwizda - to nawet jest zabawnie!
uwielbiam "tummy time" :) leze na brzuszku i przeracam sie z jedena na druga strone...probowalam pocisnac do przodu, ale nad tym to ja musze troche popracowac!
nie wiem czy sobie zdajecie sprawe ale to nie jest takie proste!

mialam juz pierwszy zdrowotny problem, niestety - moje oczko prawe sie jakos mazia zielona brzydka zalalo i nic nie widzialam! nawet nie moglam czasami go otworzyc! mowie wam jakie to bylo okropne...pojechalismy z mamusia i tatuskiem do szpitala i dali mi jakies kropelki, ktore zalatwily sparwe :) jestem znowu piekna :)

no i co jeszcze z newsow.....lubie spac w dzien i szaleje w nocy - tu sie nic nie zmienilo....znaczy dla mnie to wszystko jedno...ja tam roznicy nie widze....a wy?

okej...no to na tyle jak na razie...tatus pewnie potem wrzuci jakies nowe fotki....takze do zobaczenia :)
buzki


3 komentarze:

  1. Widzę, że kaczusi bardzo się podoba na świecie. Zdecydowanie poprosimy o więcej zdjęć, bo zaniedbujecie rodzinkę w Polsce - stęsknioną :-(
    Emilka ma już 10 dni a my nie śledzimy tego na bieżąco. Nie ładnie, nie ładnie...
    Buziaczki dla całej trójeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszamy :( napstrykalismy troszeczke wczoraj to zaraz bedziemy wrzucac nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. NO ja myślę :-) Muszę was tu mobilizować do działania, bo my mamy tyle co się napatrzymy na zdjęciach.
    Prosimy o dużo, dużo nowości :-)

    OdpowiedzUsuń