wtorek, 2 marca 2010

ahoj :)
mamcia i ja zrobilismy sobie wolne od tej ciezkiej i glosnej pracy! spalysmy sobie dluugo i zjadlysmy dobre sniadanko :) troche sie pokrecilysmy z mamcia po mieszkaniu - zrobilysmy porzadki z gazetami - trzeba w koncu pozbyc sie wszystkiego co nie potrzebne i zrobic troche miejsca dla mnie :) ! Jutro zrobimy porzadki w mamci szafie, bo mowi ze sie juz nie zmiesci w polowie z tych rzeczy co tam trzyma i tak i tak....
A w czawrtek idziemy, razem z tatusiem, uczyc sie o mnie :) znaczy beda sie uczyc jak mnie kapac i ubierac w majty hehe...to bedzie ubaw...
mam juz coraz mniej miejsca w tym moim mieszkanku - mowie wam, zeby sie podrapac w nozke to wymaga wielkiego wysilku!!! mamcia mnie ostatnio chycila za stopke - chyba za bardzo ja kopalam hihihi....
to ponizej mamcia znalazla w swoim komputerze i nie mogla przestac sie smiac - powiedziala, ze ja bede jak ten kotek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz